Sleva až 20%

Využijte akce na všechny dřevěné stromy, které dokonale oživí interiér. Časově omezeno!

Reklamační podmínky

V jednotlivých bodech najdete všechny potřebné informace, podrobné postupy krok za krokem, jak postupovat, pokud byste chtěli zboží vrátit, vyměnit za jiné, vyměnit za větší / menší variantu nebo pokud jste obdrželi zásilku, která přišla poškozená.

Obsah

  1. Poškozená zásilka / Poškozené zboží
  2. Přišlo mi jiné zboží
  3. Reklamace zboží (jiný důvod)
  4. Odstoupení od smlouvy
  5. Výměna zboží
  6. Adresa pro vrácení / výměnu zboží
  7. Služba "Vyzvednutí zásilky" + ceník

1. Poškozená zásilka / Poškozené zboží

Pokud se stane, že Vám kurýr doručil objednávku a po jejím rozbalení jste zjistili, že obsah balíku byl poškozen, nezoufejte. Zde najdete následující postup, co je třeba udělat. Pokud se náhodou zjistí, že Vám přišlo poškozené zboží, následně začneme reklamační řízení a na naše náklady Vám nové zboží / nové části zboží odešleme.

Postup u poškozeného zboží:

  1. Nejprve je třeba zkontrolovat, zda je opravdu poškozený výrobek. Většina výrobků je balena v ochranné šabloně ze stejného materiálu a dekoru jako výrobek. Výrobek je třeba nejprve z této šablony vyjmout. Pokud je šablona poškozena, není to důvod k reklamaci, jelikož šablona je součástí obalu, ne součástí výrobku. Pokud je přesto výrobek poškozen, v dalších bodech se dozvíte podrobný postup, jak pokračovat.
  2. Pokud nastane situace, že zboží bylo poškozeno, s velkou pravděpodobností bude poškozen i karton, ve kterém je Vaše objednávka zabalená.
  3. Původní karton, obalový materiál případně dřevěnou šablonu od výrobku zatím nevyhazujte.
  4. Na to, abychom začali s reklamačním řízením budeme od Vás potřebovat zaslat e-mail se všemi potřebnými informacemi, které jsou popsány v následujících bodech:

    1. Do e-mailu Vás poprosíme přiložit následující fotografie: fotku detailu poškozeného zboží, fotku celého zboží, fotografii vnější strany kartonu z obou stran a fotografii štítku PPL (pokud například je Vaše objednávka rozdělena do více balíků, abychom mohli identifikovat, který z těch balíků to byl). Tyto fotografie jsou pro nás důležité, abychom začali reklamační řízení s přepravní společnosti.
    2. Do e-mailu nám napište číslo objednávky a všechny informace, které budete pokládat za důležité, a které nám mohou pomoci k zahájení reklamačního řízení s přepravcem.
    3. E-mail je potřeba odeslat na e-mailovou adresu reklamace@dublez.cz .

Po obdržení fotografií poškozeného kusu si můžeme nárokovat při reklamaci odvoz poškozeného kusu zpět k nám do sídla společnosti. Odvoz si zajišťujeme my, předem se s Vámi dohodneme na datu a adrese vyzvednutí. Odvoz zásilky při reklamačním řízení hradíme my.

2. Přišlo mi jiné zboží, než jsem si objednal

Rozbalili jste objednávku a obdrželi jste něco jiného, než jste si objednali?

  1. V první řadě doporučujeme výrobek řádně rozbalit a vyjmout z dřevěné šablony, pokud se v ní nachází. Výrobky jsou baleny často v bublinkové fólii, přes kterou je hůře vidět výrobek v ní zabalený, proto je potřeba ji nejprve odstranit.
  2. Následně zkontrolujte objednávku, zda rozměr, dekor, modelové číslo a další parametry výrobku sedí.
  3. Pokud se výrobek nachází v ochranné dřevěné šabloně, tak ta většinou obsahuje na sobě vytištěné informace jako modelové číslo výrobku nebo rozměr. Tyto údaje Vám mohou pomoci lépe identifikovat, zda Vám bylo doručeno vadné zboží.

Pokud jste přesto obdrželi nesprávné zboží příp. nesprávný počet výrobků, kontaktujte naši zákaznickou podporu emailem nebo telefonicky. Připravte si číslo objednávky a případně i fotografie výrobku. Pomůžete nám tak rychleji identifikovat Vaši objednávku a vyřešit Váš požadavek.

3. Reklamace zboží (jiný důvod)

V případě, že jste obdrželi objednávku, která přišla nepoškozená, ale zjistili jste, že v ní něco chybí (příslušenství nebo zboží), poprosíme napsat nám e-mail s problémem na reklamace@dublez.cz . Před tím, než nám napišete e-mail, poprosíme Vás prohledat kompletně obalový materiál a bublinkovou fólii, zda se tam chybějící věc nenachází. Pokud si nejste jistý, jaké příslušenství má obsahovat daný produkt, na produktové stránce jakéhokoliv produktu u nás na e-shopu je napsán i obsah příslušenství v závislosti na druhu a velikosti výrobku. V případě uznání reklamace zasíláme na naše náklady nový kus zdarma včetně plně hrazené přepravy.

4. Odstoupení od smlouvy

Někdy nastane situace, kdy zákazník zjistí, že daný výrobek nakonec nepotřebuje, nesedí mu velikostně apod. Zákazník má právo v tomto případě žádat buď o výměnu zboží (více informací v bodě č. 4) nebo odstoupit od smlouvy. Nabízíme pro vás jednoduchý a podrobný návod, jak postupovat, pokud jste se rozhodli odstoupit od smlouvy. Odstoupit od smlouvy je možné do 14 dnů od převzetí zboží.

Postup:

  • Při odstoupení od smlouvy je třeba objednávku vrátit se všemi součástmi.
    • Nelze odstoupit od smlouvy, pokud se jedná o výrobek na míru. Pod výrobkem na míru se rozumí takový výrobek, který by dále nemohl být prodejný, protože nese prvky, které ho činí jedinečným (například vlastní text) nebo nastaly u výrobku takové modifikace, které jej odlišují od standardního produktu v nabídce (například nestandardní dekor vybrán z naší nabídky dekorů, který není u výrobku nabídnut).
  • Je potřeba nám v elektronické podobě nebo papírové formě odeslat vyplněný formulář "Odstoupení od smlouvy", který si můžete stáhnout ZDE. Tento formulář jste také obdrželi v e-mailu, když jste nám odeslali objednávku. Je potřeba vyplnit všechna pole označená hvězdičkou *, jinak je dokument neplatný.
  • Následně je potřeba výrobek zaslat k nám. Náklady spojené s dopravou za účelem odstoupení od smlouvy nese zákazník. Nabízíme 2 možnosti:
    • Buď zákazník odešle zboží na vlastní náklady libovolným přepravcem k nám. V případě, že zákazník chce odeslat na vlastní náklady zboží k nám, je třeba jej odeslat přímo na naši adresu (Více informací o adrese v bodě č. 6).
    • nebo zajistíme odvoz zboží my. V případě našeho odvozu budou přepravní náklady zákazníkovi odečteny od částky, která se bude zákazníkovi vracet. Pokud se zákazník rozhodne využít náš odvoz, kurýr si vyzvedne zboží přímo u Vás. V tomto případě je potřeba nás předem informovat, abychom odvoz zajistili.

Poznámka: Zboží odesláno na dobírku, odesláno na jinou adresu nebo na adresu pošty převzatý nebude.

Pokud se po přijetí zboží a jeho překontrolování nevyskytnou žádné komplikace, do 14 dnů od přijetí zboží vrátíme peníze na bankovní účet, který byl zapsán v dokumentu o odstoupení od smlouvy.

5. Výměna zboží

Pokud vám nesedl rozměr nebo dekor výrobku případně máte jiný důvod k výměně, nezoufejte. Nabízíme možnost výměny zboží do 30 dnů od převzetí objednávky. Přepravní náklady na zaslání nového zboží hradíme my! V případě výměny zboží je nám nejprve třeba napsat požadavek na reklamace@dublez.cz, kde dořešíme všechny detaily ohledně výměny zboží.

Jaké zboží lze / nelze vyměnit?

  • Pokud se jedná o zboží s vlastním textem na míru, takové zboží nelze vyměnit ani vrátit.
  • Pokud bylo zboží nalepeno na stěně, není možné přistoupit k výměně, jelikož takové zboží již není opětovně prodejné.
  • Zboží, které je v neporušeném stavu, nepoužité a nemá prvky produktu na míru, lze bez problémů vrátit.

Postup při výměně zboží:

  1. V případě výměny zboží je nám nejprve třeba napsat požadavek na reklamace@dublez.cz .
  2. Následně je nám potřebné zboží, které je předmětem výměny, vrátit v nepoškozeném stavu.
  3. Náklady spojené s vrácením zboží nese zákazník.
  4. Zboží je nám třeba vrátit do sídla společnosti (více informací v bodě č. 6) a to dvěma způsoby:

    1. Umíte využít službu "Svoz" a my vyzvedneme zboží přímo u Vás (více informací v bodě č. 7).
    2. Pošlete nám zboží do sídla společnosti na vlastní náklady. (Zboží zaslané na dobírku nebude převzato)
  5. Po obdržení zboží bude překontrolován, zda není poškozený a je v pořádku.
  6. Následně s Vámi dořeší detaily ohledně výměny zboží naše zákaznická podpora :)

6. Adresa pro vrácení / výměnu zboží

V případě, že jste se rozhodli dopravit výrobek na základě výměny zboží nebo odstoupení od smlouvy Vy, je potřeba nám zboží zabalit bezpečně zpět do kartonu. Při výměně zboží nebo odstoupení od smlouvy hradí přepravní náklady na vrácení zboží spotřebitelPokud bude zboží odesláno na dobírku, nebude převzato.

Tovar nám můžete zaslat jakýmkoliv přepravcem, který nám doručí balík na níže uvedenou adresu. V případě, že nám zašlete menší balíček jako doporučený dopis, takovýto typ zásilky nebude přijat.

Adresa pro vrácení zboží:

  • Niklová 2190, 926 01, Sereď, Slovensko
  • E-mail: reklamace@dublez.cz
  • Tel. číslo: + 421 940 604 361

7. Služba "Vyzvednutí zásilky" + ceník

Vyzvednutí zásilky je služba, kterou můžete využít, pokud chcete vrátit nebo vyměnit zakoupené zboží u nás rychle a jednoduše. Díky této službě nemusíte ztrácet čas zařizováním dopravy na vlastní pěst. Stačí si u nás objednat tuto službu a naše zákaznická podpora se o vše postará. Zařídíme přepravce a balík bezpečně doručíme k nám.

Před využitím služby "Vyzvednutí zásilky" je nutné nás nejprve kontaktovat, abychom zajistili vyzvednutí u přepravce. Domluvíme s Vámi místo, datum a typ přepravce.  Následně Vám na e-mail zašleme kompletní instrukce, jak dále postupovat.

Vyzvednutí zásilky je možné zajistit prostřednictvím těchto přepravců:

  1. Kurýra DPD - Vyzvednutí zásilky zajišťuje kurýr DPD, který vyzvedne balík přímo z adresy. V den vyzvednutí vás kurýr bude telefonicky informovat, abyste mu předali balík. Kurýra DPD je možné využít pro všechny typy balíků.
  2. Přepravce Zásilkovna - je možné využít pouze v případě, že to velikost zásilky dovoluje. Z tohoto důvodu je nutné si ověřit u naší zákaznické podpory, zda je tento způsob vyzvednutí možný. V případě, že využijete přepravce Zásilkovna, zanesete balíček na výdejní místo Zásilkovny, kde zaměstnanec Zásilkovny vytiskne štítek a o vše se postará :) Štítek vytiskne na základě identifikačního čísla, které vám zašleme v instrukcích. Balíček se nám následně vrátí přímo Zásilkovna kurýrem na naši provozovnu. V případě, že odešlete balíček prostřednictvím Zásilkovny na výdejní místo, balíček nebude přijat.

Kontakt na zákaznickou podporu: reklamace@dublez.cz

Ceník služby "Vyzvednutí zásilky" platný pro území České republiky:

Typ přepravce Cena za vyzvednutí
DPD kurýr 160 Kč
Zásilkovna 100 Kč

Poznámka: Cena za svoz je konečná cena včetně DPH.

V případě, že si objednáte službu "Vyzvednutí zásilky", bude vám vyfakturována částka za využití této služby.

Účtování služby "Vyzvednutí zásilky" v případě:

  1. Odvolání smlouvy - V případě odvolání smlouvy bude automaticky cena za využití služby vyzvednutí zásilky odečtena a klientovi se vrátí na bankovní účet částka objednávky snížená o cenu této služby, tedy --> [Částka vrácená na účet = Částka objednávky - cena vyzvednutí zásilky]. 
  2. Výměna zboží - V případě výměny zboží bude částka služby "Vyzvednutí zásilky" vyúčtována zvlášť jako další položka.