Dárek k nákupu zdarma
Výrobky

Dárek k nákupu zdarma

Model: Gift with purchase
0 Kč ( 0 Kč bez DPH)
Každý produkt je jedinečný Můžete mít 02.10.2023
Cena dopravy (od 0 Kč)
Extra rychlé doručení (od 130 Kč)
98% lidí nás doporučuje
Důvěřuje nám již více než 30 000 spokojených zákazníků.
5,0
Hodnotilo 230 zákazníků
1
0x
2
0x
3
0x
4
2x
5
228x
1000+ zákazníků již nakoupilo
230 zákaznických recenzí
100% zákazníků doporučuje
Dárek k nákupu zdarma

K Vaší zásilce bude přibalen malý dárek jako pozornost od DUBLEZ. Nezáleží nám na výsledné částce vaší objednávky.

Dárek obdrží zákazník ke každé objednávce.

Ke každé objednávce je přibalen jeden kus dárku. Nevztahuje se na množství objednaných produktů. Dárek vybíráme my.

Dárek k nákupu zdarma není možné objednat samostatně!

Poznámka: Obrázek dárkového balení v galerií produktu je pouze ilustrační nepředstavuje reálný dárek.

5,0
Hodnotilo 230 zákazníků
1
0x
2
0x
3
0x
4
2x
5
228x
1000+ zákazníků již nakoupilo
230 zákaznických recenzí
100% zákazníků doporučuje
Fotografie zákazníků
5.0
Ludmila Klusáková 25. Září 2023
Supe, moc děkuji
Doporučuje tento produkt
5.0
Miroslava 21. Září 2023
Děkujeme za dáreček, spokojenost jako vždy.
Doporučuje tento produkt
5.0
Alena Jókayová 20. Září 2023
Velice mě potěšil.
Doporučuje tento produkt
5.0
Regina Rynešová 19. Září 2023
určitě nakoupím znovu
Doporučuje tento produkt
5.0
Věra Kocourková 16. Září 2023
Dárek potěšil, děkuji
Doporučuje tento produkt

Často kladené otázky

O produktech

Ke každé objednávce je dodán návod k montáži.

Návod k montáži ke konkrétnímu produktu je vždy možné nalézt na kartě produktu vedle tabu popis produktu.

Všeobecné montáže na zeď našich výrobků naleznete ZDE.

Pokud máte zájem o nějaký střední rozměr oproti těm, které nabízíme, napište nám email s vaším požadavkem na dublez@dublez.com . Pokud si přejete ještě větší rozměr, než je uvedeno, také nás kontaktujte emailem. Grafické oddělení posoudí, zda bude možná výroba jiného rozměru.

Pokud není zobrazena fotografie v jiném dekoru v galerii produktu, tak touto fotkou nedisponujeme.

Výrobek Strom života Yesod máme nafocen ve všech dekorech pro lepší představu, jak vypadá dekor ve skutečnosti na fotografii :)

Pokud se neumíte rozhodnout při výběru dekoru, doporučujeme zakoupit si vzorky materiálů.

Všechny výrobky vyrábíme u nás v dílně DUBLEZ na Slovensku. 95% materiálu, který používáme k výrobě našich výrobků, se vyrábí v EU, přičemž téměř všechen pochází z Česka / Slovenska. Výrobky od našeho hlavního dodavatele materiálu splňují nejpřísnější standardy, které uplatňují přísné podmínky kontroly kvality ovzduší a znečišťujících látek od Kalifornské organizace California Air Resources Board. Také má dodavatel výrobky certifikované programem pro schvalování systémů certifikace lesů (PEFC) a dřevo použité na tyto výrobky pochází z ověřených a dobře obhospodařovaných lesů, které zajišťují obnovitelný a udržitelný zdroj.

Z našich výrobků lze po rozbalení cítit jakousi vůni resp. pach. Někomu tento pach voní, jinému ne. Jedná se o vůni, která vznikla výrobním procesem. Do 10 dní od rozbalení vůně přirozeně vyprchá.

Pěnová páska, kterou jste nalepili na zeď, je velmi pevná. Výrobek zaručeně z omítky neodpadne. Pokud byste se po nějakém období rozhodli nápis odlepit, doporučujeme postupovat velmi opatrně. Nejlépe, pokud by se dalo, dlouhým ostrým nožíkem nejprve zpoza výrobku odříznout pěnu od stěny a zbytek, který zůstane na zdi, velmi opatrně odlepit. Jelikož existuje několik druhů omítek, je potřeba se přizpůsobit i struktuře a složení té vaší.

Jelikož vyrábíme výrobky z dřevěných materiálů, je odpověď diskutabilní. Pokud nebude na výrobek přímo pršet nebo prskat voda, neměl by to být problém. Je ale třeba počítat s měnící se vlhkostí venkovního vzduchu a teploty. Nakolik je dřevo živý materiál, tyto výkyvy mohou způsobit např. mírné prohnutí materiálu. Proto v takovém případě doporučujeme výrobek na stěnu umístit hřebíčkem s malou hlavičkou. Díky hlavičce hřebíčku bude výrobek přitlačen napevno ke stěně a zaručeně najdete jeho stálost. V závislosti na výrobku závisí i počet hřebíčků.

Služby navíc

Na téměř všech našich výrobcích se nachází i drobné malé logo naší firmy. Logo je malinké, nepatrné a není ho moc vidět. Pokud byste chtěli logo přesto odstranit, abychom ho na výrobek nevygravírovali, je to možné. O službě je nás nutné předem informovat, abychom ji přidali do objednávky.

Službu si umíte přidat přes následující odkaz ZDE.

Poskytujeme možnost vytvoření vlastního dřevěného citátu/nápisu na zeď. Kompletní informace o této službě se můžete dočíst na následujícím odkazu.

Poskytujeme službu výroby dřevěného loga. Je nám třeba nejprve zaslat grafický návrh loga ve vektorovém formátu a naši grafici posoudí, zda bude na základě vstupních souborů možná výroba dle požadavků zákazníka. Více informací o této službě se dočtete ZDE.

Objednávky

Ano, naše výrobky bezpečně balíme tak, aby v pořádku dorazily k vám. Většina výrobků se nachází v ochranné šabloně a všechny výrobky jsou ještě vloženy do bublinkové fólie. Dodávány jsou v pevném kartonu z 5-vrstvé lepenky.

Ve většině případů je poškození způsobeno přepravní společností. Reklamaci s přepravcem můžete nechat na nás, vyřešíme si to všechno v naší režii. K tomu, abychom mohli zahájit reklamační řízení s přepravcem, budeme od Vás potřebovat zaslat fotodokumentaci zásilky na email reklamacie@dublez.com , a to:

  • Detail poškození / poškození.
  • Fotografie celého výrobku (pokud je možné, i se šablonou a může být v pozadí i bublinková fólie, aby bylo přepravci jasné, že výrobek byl bezpečně zabalen).
  • Fotografie kartonu z obou stran. Pokud přišel výrobek poškozený, většinou je poškození viditelné už i na kartonu.

Je možné, že většinu našich výrobků obdržíte v ochranné dřevěné šabloně ze stejného materiálu jako výrobek. Ta je přilepena k výrobku papírovou lepicí páskou z druhé strany. Po odlepení papírové pásky výrobek ze šablony jednoduše vyberete. Šablona slouží na bezpečný transport zboží k vám, aby se předešlo poškození výrobku. Šablona je obalový materiál. Šablona není součást výrobku. Poškození šablony nelze uznat jako reklamaci zboží, jelikož je to obalový materiál a slouží pouze k bezpečnému doručení zboží.

Jelikož jsou výrobky vyráběny na míru, po odeslání objednávky jsou zařazeny do výroby. Rychlost zařazení do výroby závisí na zvoleném způsobu dopravy. Čas doručení je orientační a může být kratší nebo delší. V případě delšího času vyřízení objednávky o tom včas informujeme zákazníka.

V případě zvolení způsobu dopravy "Bankovní převod" zařazujeme objednávku do pořadníku výroby až po uhrazení objednávky.

Na kartě produktu lze vidět nejbližší termín doručení. Tento termín je platný v případě zvolení přepravy "Expresní doručení".

Všechny typy dopravy spolu s dobami doručení naleznete ZDE.

Všechny produkty se zařazují do pořadníku výroby v okamžiku odeslání objednávky. Materiál potřebný k výrobě máme vždy naskladněn. Na kartě produktu lze vidět nejbližší termín doručení. Tento termín je platný v případě zvolení přepravy "Expresní doručení".

Všechny typy dopravy spolu s dobami doručení naleznete ZDE.

Po výběru dekoru a rozměru je třeba produkt Přidat do košíku. Nákupní košík se nachází na stránce vpravo nahoře. Následně je třeba vyplnit: emailovou adresu, fakturační a dodací údaje, vybrat si způsob dopravy a způsob platby. Nakonec stačí objednávku odeslat.

Pokud i přesto máte problém s objednáním zboží, je možné, že jste v některém kroku nákupního procesu udělali chybu. V tomto případě doporučujeme přečíst návod jak nakupovat. Návod řadí zákazníkovi "krok za krokem". V případě, že máte nadále problém s nákupem, obraťte se na naši zákaznickou podporu.

V případě, že Vám nepřišel potvrzovací e-mail při odeslání objednávky nebo Vám nechodí e-maily související se změnou objednávky, je možné, že nastal některý z následujících scénářů:

  1. Váš e-mail byl přijat do spamu - V tomto případě je třeba zkontrolovat složku "spam" resp. "nevyžádanou poštu". V případě využití G-mail-u a jiných e-mailových poskytovatelů se může stát, že e-mail vyhodnotí poskytovatel jako spam.
  2. Vámi zadaná e-mailová adresa v objednávce je chybně napsána - Při odesílání objednávky je důležité, aby vyplněná e-mailová adresa byla platná. V tomto případě doporučujeme kontaktovat naši zákaznickou podporu, kde Vám změníme e-mail na správný a obdržíte i e-mail s objednávkou.
  3. Vaše e-mailová schránka je plná - V případě, že je Vaše e-mailová schránka plná, není možné přijímat nové e-maily a tedy ani e-maily od nás. Aby bylo možné přijímat e-maily, je potřebné uvolnit místo v e-mailové schránce např. vymazáním starších e-mailů.
  4. Objednávku jste neodeslali - Pokud nebyla objednávka odeslaná v pokladně tlačítkem sloužícím k odeslání objednávky a nebyli jste po odeslání přesměrováni na děkovnou obrazovku, pravděpodobně se objednávka neodeslala. V tomto případě také doporučujeme kontaktovat zákaznickou podporu.