3D Logo na stěnu - výroba na míru
Řešení na míru

3D Logo na stěnu - výroba na míru

Model: Logo
267 Kč ( 221 Kč bez DPH)
Každý produkt je jedinečný Můžete mít 05.10.2023
Vybrat dekor:
Cena dopravy (od 0 Kč)
Extra rychlé doručení (od 130 Kč)
98% lidí nás doporučuje
Důvěřuje nám již více než 30 000 spokojených zákazníků.
5,0
Hodnotil 1 zákazník
1
0x
2
0x
3
0x
4
0x
5
1x
100+ zákazníků již nakoupilo
1 zákaznická recenze
100% zákazníků doporučuje
3D Logo na stěnu - výroba na míru

Nabízíme výrobu Vašeho stávajícího loga vyřezaného do dřeva. Zviditelněte se Vaším logem na stěně, které je vyřezané do 3mm hrubého dřevěného materiálu. Více informací o materiálu se můžete dočíst v bodě č. 3. 1 na následujícím odkazu. Na základě vstupních údajů (vektorový soubor) jsme schopni Vaše logo vyřezat do materiálů z naší nabídky.

Co od Vás budeme potřebovat?

  1. Budeme potřebovat Vaše stávající logo v křivkách, tedy ve vektorovém formátu. Nejtypičtější vektorové formáty jsou .svg, .eps, .ai, .pdf, .dxf.

    Důležitá poznámka: Mnoho klientů nám zasílá vektorové formáty loga, které ale ve skutečnosti nejsou v křivkách (vektoru), ale je to jen fotografie. Pokud jste si není jist / jistá, zda i Vaše logo je v křivkách, doporučujeme si přečíst následující odkaz --> Rozdíly v grafice, kde je vysvětlen rozdíl mezi pixelovou (rastrovou) a vektorovou (křivky) grafikou. V případě, že nedisponujete logem v křivkách, výroba pravděpodobně nebude možná. Před tím, než nám pošlete logo, doporučujeme zkontrolovat a otevřít soubor s logem, jestli je ve vektoru.
  2. V galerii produktu se nachází vzorník s 12 barvami. Je třeba si vybrat dekor. Názvy dekorů se nacházejí níže v popisu.
  3. Tyto soubory nám můžete poslat přímo ve formuláři nebo nám je pošlete do e-mailu s požadavkem na dublez@dublez.com .
  4. Po obdržení loga se na něj náš grafik podívá a dá vědět, zda je vhodné pro vyřezávání do materiálu.
  5. Následně dohodneme společně rozměr na stěně.
  6. Pak si odsouhlasíme cenu.

 

Budeme se těšit na společnou spolupráci.

Obsah balení:

  • Vyřezané logo s předlepenou pěnovou páskou na každém samostatném kousku loga
  • Dřevěná šablona, ​​která Vám pomůže všechny díly loga nalepit rovně na stěnu
  • Podrobný návod na montáž loga

Názvy dekorů z galerie podle čísla:

  1. Javor
  2. Dub sonoma
  3. Dub zlatý
  4. Dub tabákový
  5. Buk
  6. Třešeň
  7. Ořech
  8. Wenge
  9. Bílá
  10. Stříbrná
  11. Antracitově-šedá
  12. Černá
Materiál
Dřevovláknitá deska s vysokou hustotou
Šířka
V závislosti od loga a požiadaviek
Výška
V závislosti od loga a požiadaviek
Hloubka
3 mm
Výrobce
DUBLEZ
5,0
Hodnotil 1 zákazník
1
0x
2
0x
3
0x
4
0x
5
1x
100+ zákazníků již nakoupilo
1 zákaznická recenze
100% zákazníků doporučuje
5.0
JaraS SERVIS, s.r.o., Barbora Binarová 19. Září 2023
Perfektní spolupráce, velmi rychlá výroba a zaslání, výborná komunikace.
Doporučuje tento produkt

Často kladené otázky

O produktech

Ke každé objednávce je dodán návod k montáži.

Návod k montáži ke konkrétnímu produktu je vždy možné nalézt na kartě produktu vedle tabu popis produktu.

Všeobecné montáže na zeď našich výrobků naleznete ZDE.

Pokud máte zájem o nějaký střední rozměr oproti těm, které nabízíme, napište nám email s vaším požadavkem na dublez@dublez.com . Pokud si přejete ještě větší rozměr, než je uvedeno, také nás kontaktujte emailem. Grafické oddělení posoudí, zda bude možná výroba jiného rozměru.

Pokud není zobrazena fotografie v jiném dekoru v galerii produktu, tak touto fotkou nedisponujeme.

Výrobek Strom života Yesod máme nafocen ve všech dekorech pro lepší představu, jak vypadá dekor ve skutečnosti na fotografii :)

Pokud se neumíte rozhodnout při výběru dekoru, doporučujeme zakoupit si vzorky materiálů.

Všechny výrobky vyrábíme u nás v dílně DUBLEZ na Slovensku. 95% materiálu, který používáme k výrobě našich výrobků, se vyrábí v EU, přičemž téměř všechen pochází z Česka / Slovenska. Výrobky od našeho hlavního dodavatele materiálu splňují nejpřísnější standardy, které uplatňují přísné podmínky kontroly kvality ovzduší a znečišťujících látek od Kalifornské organizace California Air Resources Board. Také má dodavatel výrobky certifikované programem pro schvalování systémů certifikace lesů (PEFC) a dřevo použité na tyto výrobky pochází z ověřených a dobře obhospodařovaných lesů, které zajišťují obnovitelný a udržitelný zdroj.

Z našich výrobků lze po rozbalení cítit jakousi vůni resp. pach. Někomu tento pach voní, jinému ne. Jedná se o vůni, která vznikla výrobním procesem. Do 10 dní od rozbalení vůně přirozeně vyprchá.

Pěnová páska, kterou jste nalepili na zeď, je velmi pevná. Výrobek zaručeně z omítky neodpadne. Pokud byste se po nějakém období rozhodli nápis odlepit, doporučujeme postupovat velmi opatrně. Nejlépe, pokud by se dalo, dlouhým ostrým nožíkem nejprve zpoza výrobku odříznout pěnu od stěny a zbytek, který zůstane na zdi, velmi opatrně odlepit. Jelikož existuje několik druhů omítek, je potřeba se přizpůsobit i struktuře a složení té vaší.

Jelikož vyrábíme výrobky z dřevěných materiálů, je odpověď diskutabilní. Pokud nebude na výrobek přímo pršet nebo prskat voda, neměl by to být problém. Je ale třeba počítat s měnící se vlhkostí venkovního vzduchu a teploty. Nakolik je dřevo živý materiál, tyto výkyvy mohou způsobit např. mírné prohnutí materiálu. Proto v takovém případě doporučujeme výrobek na stěnu umístit hřebíčkem s malou hlavičkou. Díky hlavičce hřebíčku bude výrobek přitlačen napevno ke stěně a zaručeně najdete jeho stálost. V závislosti na výrobku závisí i počet hřebíčků.

Služby navíc

Na téměř všech našich výrobcích se nachází i drobné malé logo naší firmy. Logo je malinké, nepatrné a není ho moc vidět. Pokud byste chtěli logo přesto odstranit, abychom ho na výrobek nevygravírovali, je to možné. O službě je nás nutné předem informovat, abychom ji přidali do objednávky.

Službu si umíte přidat přes následující odkaz ZDE.

Poskytujeme možnost vytvoření vlastního dřevěného citátu/nápisu na zeď. Kompletní informace o této službě se můžete dočíst na následujícím odkazu.

Poskytujeme službu výroby dřevěného loga. Je nám třeba nejprve zaslat grafický návrh loga ve vektorovém formátu a naši grafici posoudí, zda bude na základě vstupních souborů možná výroba dle požadavků zákazníka. Více informací o této službě se dočtete ZDE.

Objednávky

Ano, naše výrobky bezpečně balíme tak, aby v pořádku dorazily k vám. Většina výrobků se nachází v ochranné šabloně a všechny výrobky jsou ještě vloženy do bublinkové fólie. Dodávány jsou v pevném kartonu z 5-vrstvé lepenky.

Ve většině případů je poškození způsobeno přepravní společností. Reklamaci s přepravcem můžete nechat na nás, vyřešíme si to všechno v naší režii. K tomu, abychom mohli zahájit reklamační řízení s přepravcem, budeme od Vás potřebovat zaslat fotodokumentaci zásilky na email reklamacie@dublez.com , a to:

  • Detail poškození / poškození.
  • Fotografie celého výrobku (pokud je možné, i se šablonou a může být v pozadí i bublinková fólie, aby bylo přepravci jasné, že výrobek byl bezpečně zabalen).
  • Fotografie kartonu z obou stran. Pokud přišel výrobek poškozený, většinou je poškození viditelné už i na kartonu.

Je možné, že většinu našich výrobků obdržíte v ochranné dřevěné šabloně ze stejného materiálu jako výrobek. Ta je přilepena k výrobku papírovou lepicí páskou z druhé strany. Po odlepení papírové pásky výrobek ze šablony jednoduše vyberete. Šablona slouží na bezpečný transport zboží k vám, aby se předešlo poškození výrobku. Šablona je obalový materiál. Šablona není součást výrobku. Poškození šablony nelze uznat jako reklamaci zboží, jelikož je to obalový materiál a slouží pouze k bezpečnému doručení zboží.

Jelikož jsou výrobky vyráběny na míru, po odeslání objednávky jsou zařazeny do výroby. Rychlost zařazení do výroby závisí na zvoleném způsobu dopravy. Čas doručení je orientační a může být kratší nebo delší. V případě delšího času vyřízení objednávky o tom včas informujeme zákazníka.

V případě zvolení způsobu dopravy "Bankovní převod" zařazujeme objednávku do pořadníku výroby až po uhrazení objednávky.

Na kartě produktu lze vidět nejbližší termín doručení. Tento termín je platný v případě zvolení přepravy "Expresní doručení".

Všechny typy dopravy spolu s dobami doručení naleznete ZDE.

Všechny produkty se zařazují do pořadníku výroby v okamžiku odeslání objednávky. Materiál potřebný k výrobě máme vždy naskladněn. Na kartě produktu lze vidět nejbližší termín doručení. Tento termín je platný v případě zvolení přepravy "Expresní doručení".

Všechny typy dopravy spolu s dobami doručení naleznete ZDE.

Po výběru dekoru a rozměru je třeba produkt Přidat do košíku. Nákupní košík se nachází na stránce vpravo nahoře. Následně je třeba vyplnit: emailovou adresu, fakturační a dodací údaje, vybrat si způsob dopravy a způsob platby. Nakonec stačí objednávku odeslat.

Pokud i přesto máte problém s objednáním zboží, je možné, že jste v některém kroku nákupního procesu udělali chybu. V tomto případě doporučujeme přečíst návod jak nakupovat. Návod řadí zákazníkovi "krok za krokem". V případě, že máte nadále problém s nákupem, obraťte se na naši zákaznickou podporu.

V případě, že Vám nepřišel potvrzovací e-mail při odeslání objednávky nebo Vám nechodí e-maily související se změnou objednávky, je možné, že nastal některý z následujících scénářů:

  1. Váš e-mail byl přijat do spamu - V tomto případě je třeba zkontrolovat složku "spam" resp. "nevyžádanou poštu". V případě využití G-mail-u a jiných e-mailových poskytovatelů se může stát, že e-mail vyhodnotí poskytovatel jako spam.
  2. Vámi zadaná e-mailová adresa v objednávce je chybně napsána - Při odesílání objednávky je důležité, aby vyplněná e-mailová adresa byla platná. V tomto případě doporučujeme kontaktovat naši zákaznickou podporu, kde Vám změníme e-mail na správný a obdržíte i e-mail s objednávkou.
  3. Vaše e-mailová schránka je plná - V případě, že je Vaše e-mailová schránka plná, není možné přijímat nové e-maily a tedy ani e-maily od nás. Aby bylo možné přijímat e-maily, je potřebné uvolnit místo v e-mailové schránce např. vymazáním starších e-mailů.
  4. Objednávku jste neodeslali - Pokud nebyla objednávka odeslaná v pokladně tlačítkem sloužícím k odeslání objednávky a nebyli jste po odeslání přesměrováni na děkovnou obrazovku, pravděpodobně se objednávka neodeslala. V tomto případě také doporučujeme kontaktovat zákaznickou podporu.