Gravírovaná mandala na zeď Jin-Jang
Dřevěná mandala na zeď v podobě obrazu je skvělou dřevěnou dekorací do bytu a bude se krásně vyjímat na stěně v obývacím pokoji nebo ložnici. Momentálně jsou mandaly velmi trendové, moderní a žádané designové doplňky do domácnosti vzhledem k jejich pozitivním psychologickým účinkům.
Mandala má silný vliv na člověka na nevědomé úrovni. Nejen při její tvorbě, ale i při pozorování mandaly dochází ke zklidnění duše a získání vnitřní rovnováhy. I proto se skvěle hodí do interiéru.
Hlavní výhody produktu:
- Originální obraz
- Symbolika
- Dřevěný výrobek
- Výborný dárek
Obsah balení:
- Obraz mandala Jin-Jang
- Háček na druhé straně obrazu
Některé výrobky DUBLEZ obsahují háček/háčky na druhé straně výrobku, díky kterému výrobek jednoduše zavěsíte na zeď. Montáž produktů s háčkem je velmi jednoduchá.
Menší výrobky obsahují jeden háček na středu výrobku (výrobky o šířce do 50 cm). Větší výrobky nad 50 cm obsahují dva háčky.
Výrobek s háčkem doporučujeme zavěsit na hřebíček s hlavičkou, aby se výrobek nesklouzl a nespadl nebo na podobné platformě, která zajistí stabilitu háčku.
Háček je polohovatelný po šířce několik mm, takže pokud je obraz nakřivo, umíte si jej jednoduše vyrovnat.
Montáž výrobku s jedním háčkem:
- Je třeba si nejprve vyměřit prostor na zdi.
- Po vyměření a umístění hřebíčku do zdi jednoduše zavěsíme obraz na zeď.
- Obraz lze díky polohovatelnému háčku vycentrovat a vyrovnat.
Montáž výrobku se dvěma háčky:
- Je třeba si nejprve vyměřit prostor na zdi.
- U větších obrazů vzhledem k vyšší hmotnosti doporučujeme umístit do zdi pevnější hřebíčky s drobnou hlavičkou.
- Oba háčky se nacházejí ve stejné výšce.
- Po umístění obrazu na háčky lze obraz polohovat v horizontálním směru doleva a doprava pár milimetrů.
Často se nás ptáte
Ke každé objednávce je dodán návod k montáži.
Návod k montáži ke konkrétnímu produktu je vždy možné nalézt na kartě produktu vedle tabu popis produktu.
Všeobecné montáže na zeď našich výrobků naleznete ZDE.
Pokud máte zájem o nějaký střední rozměr oproti těm, které nabízíme, napište nám email s vaším požadavkem na dublez@dublez.com . Pokud si přejete ještě větší rozměr, než je uvedeno, také nás kontaktujte emailem. Grafické oddělení posoudí, zda bude možná výroba jiného rozměru.
Pokud není zobrazena fotografie v jiném dekoru v galerii produktu, tak touto fotkou nedisponujeme.
Výrobek Strom života Yesod máme nafocen ve všech dekorech pro lepší představu, jak vypadá dekor ve skutečnosti na fotografii :)
Pokud se neumíte rozhodnout při výběru dekoru, doporučujeme zakoupit si vzorky materiálů.
Všechny výrobky vyrábíme u nás v dílně DUBLEZ na Slovensku. 95% materiálu, který používáme k výrobě našich výrobků, se vyrábí v EU, přičemž téměř všechen pochází z Česka / Slovenska. Výrobky od našeho hlavního dodavatele materiálu splňují nejpřísnější standardy, které uplatňují přísné podmínky kontroly kvality ovzduší a znečišťujících látek od Kalifornské organizace California Air Resources Board. Také má dodavatel výrobky certifikované programem pro schvalování systémů certifikace lesů (PEFC) a dřevo použité na tyto výrobky pochází z ověřených a dobře obhospodařovaných lesů, které zajišťují obnovitelný a udržitelný zdroj.
Z našich výrobků lze po rozbalení cítit jakousi vůni resp. pach. Někomu tento pach voní, jinému ne. Jedná se o vůni, která vznikla výrobním procesem. Do 10 dní od rozbalení vůně přirozeně vyprchá.
Pěnová páska, kterou jste nalepili na zeď, je velmi pevná. Výrobek zaručeně z omítky neodpadne. Pokud byste se po nějakém období rozhodli nápis odlepit, doporučujeme postupovat velmi opatrně. Nejlépe, pokud by se dalo, dlouhým ostrým nožíkem nejprve zpoza výrobku odříznout pěnu od stěny a zbytek, který zůstane na zdi, velmi opatrně odlepit. Jelikož existuje několik druhů omítek, je potřeba se přizpůsobit i struktuře a složení té vaší.
Jelikož vyrábíme výrobky z dřevěných materiálů, je odpověď diskutabilní. Pokud nebude na výrobek přímo pršet nebo prskat voda, neměl by to být problém. Je ale třeba počítat s měnící se vlhkostí venkovního vzduchu a teploty. Nakolik je dřevo živý materiál, tyto výkyvy mohou způsobit např. mírné prohnutí materiálu. Proto v takovém případě doporučujeme výrobek na stěnu umístit hřebíčkem s malou hlavičkou. Díky hlavičce hřebíčku bude výrobek přitlačen napevno ke stěně a zaručeně najdete jeho stálost. V závislosti na výrobku závisí i počet hřebíčků.
Na téměř všech našich výrobcích se nachází i drobné malé logo naší firmy. Logo je malinké, nepatrné a není ho moc vidět. Pokud byste chtěli logo přesto odstranit, abychom ho na výrobek nevygravírovali, je to možné. O službě je nás nutné předem informovat, abychom ji přidali do objednávky.
Službu si umíte přidat přes následující odkaz ZDE.
Poskytujeme možnost vytvoření vlastního dřevěného citátu/nápisu na zeď. Kompletní informace o této službě se můžete dočíst na následujícím odkazu.
Poskytujeme službu výroby dřevěného loga. Je nám třeba nejprve zaslat grafický návrh loga ve vektorovém formátu a naši grafici posoudí, zda bude na základě vstupních souborů možná výroba dle požadavků zákazníka. Více informací o této službě se dočtete ZDE.
Ano, naše výrobky bezpečně balíme tak, aby v pořádku dorazily k vám. Většina výrobků se nachází v ochranné šabloně a všechny výrobky jsou ještě vloženy do bublinkové fólie. Dodávány jsou v pevném kartonu z 5-vrstvé lepenky.
Ve většině případů je poškození způsobeno přepravní společností. Reklamaci s přepravcem můžete nechat na nás, vyřešíme si to všechno v naší režii. K tomu, abychom mohli zahájit reklamační řízení s přepravcem, budeme od Vás potřebovat zaslat fotodokumentaci zásilky na email reklamacie@dublez.com , a to:
- Detail poškození / poškození.
- Fotografie celého výrobku (pokud je možné, i se šablonou a může být v pozadí i bublinková fólie, aby bylo přepravci jasné, že výrobek byl bezpečně zabalen).
- Fotografie kartonu z obou stran. Pokud přišel výrobek poškozený, většinou je poškození viditelné už i na kartonu.
Je možné, že většinu našich výrobků obdržíte v ochranné dřevěné šabloně ze stejného materiálu jako výrobek. Ta je přilepena k výrobku papírovou lepicí páskou z druhé strany. Po odlepení papírové pásky výrobek ze šablony jednoduše vyberete. Šablona slouží na bezpečný transport zboží k vám, aby se předešlo poškození výrobku. Šablona je obalový materiál. Šablona není součást výrobku. Poškození šablony nelze uznat jako reklamaci zboží, jelikož je to obalový materiál a slouží pouze k bezpečnému doručení zboží.
Jelikož jsou výrobky vyráběny na míru, po odeslání objednávky jsou zařazeny do výroby. Rychlost zařazení do výroby závisí na zvoleném způsobu dopravy. Čas doručení je orientační a může být kratší nebo delší. V případě delšího času vyřízení objednávky o tom včas informujeme zákazníka.
V případě zvolení způsobu dopravy "Bankovní převod" zařazujeme objednávku do pořadníku výroby až po uhrazení objednávky.
Na kartě produktu lze vidět nejbližší termín doručení. Tento termín je platný v případě zvolení přepravy "Expresní doručení".
Všechny typy dopravy spolu s dobami doručení naleznete ZDE.
Všechny produkty se zařazují do pořadníku výroby v okamžiku odeslání objednávky. Materiál potřebný k výrobě máme vždy naskladněn. Na kartě produktu lze vidět nejbližší termín doručení. Tento termín je platný v případě zvolení přepravy "Expresní doručení".
Všechny typy dopravy spolu s dobami doručení naleznete ZDE.
Po výběru dekoru a rozměru je třeba produkt Přidat do košíku. Nákupní košík se nachází na stránce vpravo nahoře. Následně je třeba vyplnit: emailovou adresu, fakturační a dodací údaje, vybrat si způsob dopravy a způsob platby. Nakonec stačí objednávku odeslat.
Pokud i přesto máte problém s objednáním zboží, je možné, že jste v některém kroku nákupního procesu udělali chybu. V tomto případě doporučujeme přečíst návod jak nakupovat. Návod radí zákazníkovi "krok za krokem". V případě, že máte nadále problém s nákupem, obraťte se na naši zákaznickou podporu.
V případě, že Vám nepřišel potvrzovací e-mail při odeslání objednávky nebo Vám nechodí e-maily související se změnou objednávky, je možné, že nastal některý z následujících scénářů:
- Váš e-mail byl přijat do spamu - V tomto případě je třeba zkontrolovat složku "spam" resp. "nevyžádanou poštu". V případě využití G-mail-u a jiných e-mailových poskytovatelů se může stát, že e-mail vyhodnotí poskytovatel jako spam.
- Vámi zadaná e-mailová adresa v objednávce je chybně napsána - Při odesílání objednávky je důležité, aby vyplněná e-mailová adresa byla platná. V tomto případě doporučujeme kontaktovat naši zákaznickou podporu, kde Vám změníme e-mail na správný a obdržíte i e-mail s objednávkou.
- Vaše e-mailová schránka je plná - V případě, že je Vaše e-mailová schránka plná, není možné přijímat nové e-maily a tedy ani e-maily od nás. Aby bylo možné přijímat e-maily, je potřebné uvolnit místo v e-mailové schránce např. vymazáním starších e-mailů.
- Objednávku jste neodeslali - Pokud nebyla objednávka odeslaná v pokladně tlačítkem sloužícím k odeslání objednávky a nebyli jste po odeslání přesměrováni na děkovnou obrazovku, pravděpodobně se objednávka neodeslala. V tomto případě také doporučujeme kontaktovat zákaznickou podporu.