Moderní dřevěná 3D mapa světa na stěnu je originální obraz, který nesmí chybět v domácnosti žádného vášnivého cestovatele. Obraz je vhodný do obývacího pokoje, dětského pokoje nebo kanceláře na stěnu.
Jednotlivé kontinenty a ostrovy jsou vyřezány z 3 mm hrubé dřevěné desky. Atlas světa je detailně vypracován a obsahuje téměř všechny známé ostrovy světa.
Hlavní výhody dřevěné mapy světa:
- Moderní design
- Detailně zpracovaná mapa
- Dřevěná nálepka na zeď
- Široká paleta dekorů
- Ideální dárek pro cestovatele
- Jednoduchá montáž
Montáž na zeď:
Připevnění mapy světa na stěnu se provádí jednoduše prostřednictvím předem předlepené pěnové pásky, která je nalepena na druhé straně kontinentů. Ostrovy a menší části též umístěte na stěnu prostřednictvím lepicí pásky, která je součástí balení. Díky této pásce přilepíte všechny ostrovy jednoduše na stěnu. Stačí umístit malé množství na druhou stranu materiálu a pořádně přitlačit na stěnu.
Obsah balení:
- Mapa světa na stěnu - obraz
- Předlepená pěnová páska na kontinentech
- Pěnová lepicí páska na ostrovy v balení
- Návod na montáž
- Ilustrační obrázek rozložení světadílů a ostrovů
Poznámka: Rozměr mapy je rozměr po rozložení obrazu na stěnu podle ilustračního obrázku.
Návod na montáž:
- Nejprve je třeba si vyměřit stěnu, na kterou budete montovat mapu. Vzdálenost mezi Amerikou a Euroasií, tedy Atlantický oceán, je libovolná. Zaleží jen od toho, jak bude mapa lépe vypadat na vaší stěně.
- Na mapě se nachází na zadní straně na kontinentech předlepená pěnová páska. Montáž je velice jednoduchá. Stačí odlepit ochrannou fólii z pěny a daný kontinent nalepit na stěnu. Třeba si dávat pozor, protože pokud jednou přitlačíte pěnovou pásku na zeď, už ji neodlepíte, je velmi pevná.
- Menší ostrůvky víte nalepit na stěnu prostřednictvím lepicí pěnové pásky, která je součástí balení. Lepicí pěnová páska je v balení nastříhána na proužky. Z pásků si jednoduše odstřihnete požadovanou velikost na daný ostrov a postupně nalepíte i ostrov na stěnu. Stačí dát malé množství pásky a pořádně přitlačit na stěnu.
Ilustrační obrázek mapy světa po rozložení na zeď:
Poznámka:
- Za montáž výrobku odpovídá zákazník - Za případné selhání a odlepení výrobku ze zdi neneseme žádnou odpovědnost. V mnoha případech závisí kvalitní umístění od složení omítky, obvodové a vnitřní stěny (teplota stěny) a správného postupu při montáži.
- Odlepení výrobku s pěnovou lepicí páskou - I když je pěnová lepicí páska velmi pevná, doporučujeme nejprve pěnu od výrobku odříznout tenkým (nejlépe při velkých výrobcích i dlouhým) nožíkem zpoza výrobku. Následně můžete zbytkovou pěnu na stěně velmi opatrně odlepit.
Často kladené otázky
Ke každé objednávce je dodán návod k montáži.
Návod k montáži ke konkrétnímu produktu je vždy možné nalézt na kartě produktu vedle tabu popis produktu.
Všeobecné montáže na zeď našich výrobků naleznete ZDE.
Pokud máte zájem o nějaký střední rozměr oproti těm, které nabízíme, napište nám email s vaším požadavkem na dublez@dublez.com . Pokud si přejete ještě větší rozměr, než je uvedeno, také nás kontaktujte emailem. Grafické oddělení posoudí, zda bude možná výroba jiného rozměru.
Pokud není zobrazena fotografie v jiném dekoru v galerii produktu, tak touto fotkou nedisponujeme.
Výrobek Strom života Yesod máme nafocen ve všech dekorech pro lepší představu, jak vypadá dekor ve skutečnosti na fotografii :)
Pokud se neumíte rozhodnout při výběru dekoru, doporučujeme zakoupit si vzorky materiálů.
Všechny výrobky vyrábíme u nás v dílně DUBLEZ na Slovensku. 95% materiálu, který používáme k výrobě našich výrobků, se vyrábí v EU, přičemž téměř všechen pochází z Česka / Slovenska. Výrobky od našeho hlavního dodavatele materiálu splňují nejpřísnější standardy, které uplatňují přísné podmínky kontroly kvality ovzduší a znečišťujících látek od Kalifornské organizace California Air Resources Board. Také má dodavatel výrobky certifikované programem pro schvalování systémů certifikace lesů (PEFC) a dřevo použité na tyto výrobky pochází z ověřených a dobře obhospodařovaných lesů, které zajišťují obnovitelný a udržitelný zdroj.
Z našich výrobků lze po rozbalení cítit jakousi vůni resp. pach. Někomu tento pach voní, jinému ne. Jedná se o vůni, která vznikla výrobním procesem. Do 10 dní od rozbalení vůně přirozeně vyprchá.
Pěnová páska, kterou jste nalepili na zeď, je velmi pevná. Výrobek zaručeně z omítky neodpadne. Pokud byste se po nějakém období rozhodli nápis odlepit, doporučujeme postupovat velmi opatrně. Nejlépe, pokud by se dalo, dlouhým ostrým nožíkem nejprve zpoza výrobku odříznout pěnu od stěny a zbytek, který zůstane na zdi, velmi opatrně odlepit. Jelikož existuje několik druhů omítek, je potřeba se přizpůsobit i struktuře a složení té vaší.
Jelikož vyrábíme výrobky z dřevěných materiálů, je odpověď diskutabilní. Pokud nebude na výrobek přímo pršet nebo prskat voda, neměl by to být problém. Je ale třeba počítat s měnící se vlhkostí venkovního vzduchu a teploty. Nakolik je dřevo živý materiál, tyto výkyvy mohou způsobit např. mírné prohnutí materiálu. Proto v takovém případě doporučujeme výrobek na stěnu umístit hřebíčkem s malou hlavičkou. Díky hlavičce hřebíčku bude výrobek přitlačen napevno ke stěně a zaručeně najdete jeho stálost. V závislosti na výrobku závisí i počet hřebíčků.
Na téměř všech našich výrobcích se nachází i drobné malé logo naší firmy. Logo je malinké, nepatrné a není ho moc vidět. Pokud byste chtěli logo přesto odstranit, abychom ho na výrobek nevygravírovali, je to možné. O službě je nás nutné předem informovat, abychom ji přidali do objednávky.
Službu si umíte přidat přes následující odkaz ZDE.
Poskytujeme možnost vytvoření vlastního dřevěného citátu/nápisu na zeď. Kompletní informace o této službě se můžete dočíst na následujícím odkazu.
Poskytujeme službu výroby dřevěného loga. Je nám třeba nejprve zaslat grafický návrh loga ve vektorovém formátu a naši grafici posoudí, zda bude na základě vstupních souborů možná výroba dle požadavků zákazníka. Více informací o této službě se dočtete ZDE.
Ano, naše výrobky bezpečně balíme tak, aby v pořádku dorazily k vám. Většina výrobků se nachází v ochranné šabloně a všechny výrobky jsou ještě vloženy do bublinkové fólie. Dodávány jsou v pevném kartonu z 5-vrstvé lepenky.
Ve většině případů je poškození způsobeno přepravní společností. Reklamaci s přepravcem můžete nechat na nás, vyřešíme si to všechno v naší režii. K tomu, abychom mohli zahájit reklamační řízení s přepravcem, budeme od Vás potřebovat zaslat fotodokumentaci zásilky na email reklamacie@dublez.com , a to:
- Detail poškození / poškození.
- Fotografie celého výrobku (pokud je možné, i se šablonou a může být v pozadí i bublinková fólie, aby bylo přepravci jasné, že výrobek byl bezpečně zabalen).
- Fotografie kartonu z obou stran. Pokud přišel výrobek poškozený, většinou je poškození viditelné už i na kartonu.
Je možné, že většinu našich výrobků obdržíte v ochranné dřevěné šabloně ze stejného materiálu jako výrobek. Ta je přilepena k výrobku papírovou lepicí páskou z druhé strany. Po odlepení papírové pásky výrobek ze šablony jednoduše vyberete. Šablona slouží na bezpečný transport zboží k vám, aby se předešlo poškození výrobku. Šablona je obalový materiál. Šablona není součást výrobku. Poškození šablony nelze uznat jako reklamaci zboží, jelikož je to obalový materiál a slouží pouze k bezpečnému doručení zboží.
Jelikož jsou výrobky vyráběny na míru, po odeslání objednávky jsou zařazeny do výroby. Rychlost zařazení do výroby závisí na zvoleném způsobu dopravy. Čas doručení je orientační a může být kratší nebo delší. V případě delšího času vyřízení objednávky o tom včas informujeme zákazníka.
V případě zvolení způsobu dopravy "Bankovní převod" zařazujeme objednávku do pořadníku výroby až po uhrazení objednávky.
Na kartě produktu lze vidět nejbližší termín doručení. Tento termín je platný v případě zvolení přepravy "Expresní doručení".
Všechny typy dopravy spolu s dobami doručení naleznete ZDE.
Všechny produkty se zařazují do pořadníku výroby v okamžiku odeslání objednávky. Materiál potřebný k výrobě máme vždy naskladněn. Na kartě produktu lze vidět nejbližší termín doručení. Tento termín je platný v případě zvolení přepravy "Expresní doručení".
Všechny typy dopravy spolu s dobami doručení naleznete ZDE.
Po výběru dekoru a rozměru je třeba produkt Přidat do košíku. Nákupní košík se nachází na stránce vpravo nahoře. Následně je třeba vyplnit: emailovou adresu, fakturační a dodací údaje, vybrat si způsob dopravy a způsob platby. Nakonec stačí objednávku odeslat.
Pokud i přesto máte problém s objednáním zboží, je možné, že jste v některém kroku nákupního procesu udělali chybu. V tomto případě doporučujeme přečíst návod jak nakupovat. Návod řadí zákazníkovi "krok za krokem". V případě, že máte nadále problém s nákupem, obraťte se na naši zákaznickou podporu.
V případě, že Vám nepřišel potvrzovací e-mail při odeslání objednávky nebo Vám nechodí e-maily související se změnou objednávky, je možné, že nastal některý z následujících scénářů:
- Váš e-mail byl přijat do spamu - V tomto případě je třeba zkontrolovat složku "spam" resp. "nevyžádanou poštu". V případě využití G-mail-u a jiných e-mailových poskytovatelů se může stát, že e-mail vyhodnotí poskytovatel jako spam.
- Vámi zadaná e-mailová adresa v objednávce je chybně napsána - Při odesílání objednávky je důležité, aby vyplněná e-mailová adresa byla platná. V tomto případě doporučujeme kontaktovat naši zákaznickou podporu, kde Vám změníme e-mail na správný a obdržíte i e-mail s objednávkou.
- Vaše e-mailová schránka je plná - V případě, že je Vaše e-mailová schránka plná, není možné přijímat nové e-maily a tedy ani e-maily od nás. Aby bylo možné přijímat e-maily, je potřebné uvolnit místo v e-mailové schránce např. vymazáním starších e-mailů.
- Objednávku jste neodeslali - Pokud nebyla objednávka odeslaná v pokladně tlačítkem sloužícím k odeslání objednávky a nebyli jste po odeslání přesměrováni na děkovnou obrazovku, pravděpodobně se objednávka neodeslala. V tomto případě také doporučujeme kontaktovat zákaznickou podporu.